3 c
Edukacja wczesnoszkolna
Od 25 marca zadania do wykonania z edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, muzycznej, informatycznej i plastyczno - technicznej w klasach I - III będą przekazywane poprzez dziennik Librus i pocztę elektroniczną.
Język angielski
24 kwietnia
Temat: She likes rollerblading - tworzenie zdań.
podręcznik str. 66-67, ćwiczenia str. 53-54
Link do e - lekcji: https://youtu.be/e5LYsh_asXU
Dla chętnych - klasy 1-3 - rozpoznaj słynne miejsca w Londynie: https://learningapps.org/4912966 lub zagraj w grę Memory dotyczącą funtów brytyjskich: https://learningapps.org/2211845
21 kwietnia
Temat: Let’s play! - historyjka.
podręcznik str. 64, ćwiczenia str. 52
Link do e - lekcji: https://youtu.be/-C6C5k2hvJU
17 kwietnia
Temat: Hobbies - nazwy hobby.
podręcznik str. 62-63, ćwiczenia str. 51
Link do e - lekcji: https://youtu.be/NRLwCohFGoM
Kółko
23 kwietnia - kółko z języka angielskiego - zobacz filmik:
oraz spotkanie na Microsoft Teams o godz. 12.00 - 12.30 - Zespół: Kółko z j. ang. klasa 3c. :)
Kółko dla 3c - rozwiąż rebusy: https://learningapps.
Religia
Temat: Liturgia słowa - dialog Boga z Kościołem / str.98/
Ze str.99 przepisać z ramki - Zapamiętaj.
Napisz prośbę do Boga o ustanie epidemi i prześlij ją na mojego emaila na ocenę.
Zachęcam dalej do skorzystania z propozycji jezuickiej TV Live " Mocni w Duchu". Codziennie od poniedziałku do piątku w godz.11.00-12.30 będzie emitowany program dla dzieci, zwierający treści biblijne i ewangelizacyjne.
Informacja dotycząca zajęć dodatkowych
Zadania dodatkowe dla chętnych uczniów klas 2-3.
Dzisiaj zapraszam Was na stronę MATH.EDU.PL
http://www.math.edu.pl/testy-dla-najmlodszych
Zadania dla klasy 2.
Z działu "Rachunek pamięciowy, dodawanie i odejmowanie" rozwiąż zad. 15 i 19
Z działu "System dziesiętny i system rzymski" rozwiąż zad.12
Wyjaśnienie: oś liczbowa to linia prosta, na której "mieszkają" kolejne liczby. Przypomina nam poziomo ułożoną linijkę. Strzałka na osi wskazuje, w którą stronę liczby rosną.
Zadania dla klasy 3.
Z działu "Porównywanie różnicowe i ilorazowe" rozwiąż zad. 41, 42, 43
Wskazówki do zadań:
- liczba o 5 większa (dodajemy 5)
- liczba o 5 mniejsza (odejmujemy 5)
- liczba 5 razy większa (mnożymy przez 5)
- liczba 5 razy mniejsza (dzielimy przez 5)
POWODZENIA!
Napisz (poprzez e-dziennik) jak Ci poszło. Czekam na informacje.
Pozdrawiam,
Adriana Cudnowska