Unia Europejska - Projekty
Strona główna/Aktualności/Wycieczka do Warszawy/Warszawa

Wycieczka do Warszawy

14 Czerwca 2023
W dniach od 5 do 7 czerwca 2023 r. uczniowie klas ósmych wzięli udział w 3 - dniowej wycieczce do Warszawy. Podczas tego wyjazdu 54 uczestników i 4 opiekunów, przy pięknej pogodzie, miało okazję zobaczyć najciekawsze miejsca naszej stolicy. Pierwszy dzień wycieczki rozpoczęliśmy od zwiedzania Muzeum Powstania Warszawskiego, następnie zobaczyliśmy zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza, kończąc go spacerem po  Łazienkach Królewskich. W drugim dniu odwiedziliśmy siedzibę Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, a następnie podczas długiego spaceru z przewodnikiem zobaczyliśmy najciekawsze zabytki starego miasta i Cmentarz na Powązkach. Niespodzianką był wyjazd na taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki. Dzień zakończyliśmy zakupami w "Złotych Tarasach". W trzecim dniu nie mogło zabraknąć wizyty na Stadionie Narodowym oraz w Centrum Nauki "Kopernik". Przed wyjazdem z Warszawy odbyliśmy jeszcze krótki spacer po ogrodach znajdujących się na dachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego. Po kilkugodzinnej podróży zmęczeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy do Skrzyszowa.