Unia Europejska - Projekty

3 a

Edukacja wczesnoszkolna

Od 25 marca zadania do wykonania z edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, muzycznej, informatycznej i plastyczno - technicznej w klasach I - III będą przekazywane poprzez dziennik Librus i pocztę elektroniczną.

Język angielski

24 kwietnia 

Temat: She likes rollerblading - tworzenie zdań.

podręcznik str. 66,67, ćwiczenia str. 53-54

Link do e - lekcji: https://youtu.be/e5LYsh_asXU

Dla chętnych - klasy 1-3 - rozpoznaj słynne miejsca w Londynie: https://learningapps.org/4912966  lub  zagraj w grę Memory dotyczącą funtów brytyjskich:  https://learningapps.org/2211845

21 kwietnia 

Temat: Let’s play! - historyjka.  

podręcznik str. 64, ćwiczenia str. 52

Link do e - lekcji: https://youtu.be/-C6C5k2hvJU

 

17 kwietnia 

Temat: Hobbies - nazwy hobby. 

podręcznik str. 62-63, ćwiczenia str. 51

Link do e - lekcji: https://youtu.be/NRLwCohFGoM

 

Religia

Temat:    Liturgia słowa - dialog Boga z Kościołem    / str.98/

                           Ze str.99 przepisać z ramki  -  Zapamiętaj.

Napisz prośbę do Boga o ustanie epidemi i prześlij ją na mojego emaila na ocenę. 

Zachęcam dalej do skorzystania z propozycji jezuickiej TV Live " Mocni w Duchu". Codziennie od poniedziałku do piątku w godz.11.00-12.30 będzie emitowany program dla dzieci, zwierający treści biblijne i ewangelizacyjne

Informacja dotycząca zajęć dodatkowych

Zadania dodatkowe dla chętnych uczniów klas 2-3.

Dzisiaj zapraszam Was na stronę MATH.EDU.PL

http://www.math.edu.pl/testy-dla-najmlodszych

Zadania dla klasy 2.

Z działu "Rachunek pamięciowy, dodawanie i odejmowanie" rozwiąż zad. 15 i 19

Z działu "System dziesiętny i system rzymski" rozwiąż zad.12

Wyjaśnienie: oś liczbowa to linia prosta, na której "mieszkają" kolejne liczby. Przypomina nam poziomo ułożoną linijkę. Strzałka na osi wskazuje, w którą stronę liczby rosną.

 

Zadania dla klasy 3.

Z działu "Porównywanie różnicowe i ilorazowe" rozwiąż zad. 41, 42, 43

Wskazówki do zadań:

- liczba o 5 większa (dodajemy 5)

- liczba o 5 mniejsza (odejmujemy 5)

- liczba 5 razy większa (mnożymy przez 5)

- liczba 5 razy mniejsza (dzielimy przez 5)

 

POWODZENIA!

Napisz (poprzez e-dziennik) jak Ci poszło. Czekam na informacje.

Pozdrawiam,

Adriana Cudnowska

 

12

 

do góry