6 a
Plan spotkań z nauczycielami w aplikacji Teams
Kochani Uczniowie,
wraz z harcerzami chcemy się włączyć w akcję „ List do Powstańca”. Pan Henryk 30 kwietnia będzie obchodził 100 urodziny - umilmy Mu ten dzień! Zróbmy niespodziankę Zacnemu Jubilatowi i wyślijmy mnóstwo pięknych słów ze Skrzyszowa!
Zrób coś bezinteresownie - napisz list/ kartkę/ laurkę/ namaluj obrazek!
Nie musisz nawet fatygować się na pocztę i kupować znaczka. Skrzynka na listy będzie wystawiona w Lewiatanie od czwartku (od godz.12.00) do poniedziałku (do godz. 12.00) - do niej wrzuć to, co chcesz przesłać (niepotrzebna nawet jest koperta, a pisać możesz ręcznie albo na komputerze, ale mile widziana będzie duża czcionka). Pamiętaj tylko, żeby nie zdradzać swoich danych - podpisz się więc imieniem i pierwszą literą nazwiska. W poniedziałek skrzynka z korespondencją zostanie dostarczona do szkoły, a tam Pani Sekretarka (w rękawiczkach) spakuje wszystkie Wasze niespodzianki do jednej koperty (a mamy nadzieję, że będzie potrzebna baaaaaaardzo duża koperta) i wyśle do adresata.
Liczymy na każdego z Was i wierzymy w to, że nas nie zawiedziecie!
(Jeśli masz jakieś pytania, napisz do swojej polonistki)
Język polski
Czwartek, 23.04.2020 - 1 lekcja
Dzień dobry!
Temat: Przecinek w zdaniu pojedynczym - przypomnienie wiadomości.
W podręczniku na str. 232 i 233 znajdziesz w ramkach przypomnienie wiadomości, kiedy stawiamy przecinek w zdaniu pojedynczym. W zeszycie pod tematem zrób notatkę na ten temat (w dowolnej formie, nie musisz przepisywać przykładów, ważne są informacje przy niebieskiej kropce oraz przy słowie: Uwaga!). W zeszycie zrób zadanie 4 ze str. 233. Następnie z „Zeszytu ćwiczeń” wykonaj zadanie 2 i 3 (str.107) oraz 4 i 5 (str. 108).
Na piątek przypomnij sobie informacje na temat zdań złożonych współrzędnie i podrzędnie (masz je zapisane w „mądrzejszym zeszycie” oraz w podręczniku na str. 283).
Piątek, 24.04.2020 - 1 lekcja (Teams)
Temat: Jak rozpoznać zdania złożone współrzędnie i podrzędnie?
Mam nadzieję, że masz przed sobą podręcznik, zeszyt i „mądrzejszy zeszyt” - w nim znajdziesz wiadomości potrzebne na dzisiejszej lekcji. Po wykonaniu ćwiczenia interaktywnego podczas e-lekcji, przejdź do zadania 3, 4 i 5 (str. 284 w podręczniku). Wykonaj je ustnie. Następnie zrób ćwiczenie 5 str. 58 i 7 ze str. 59 z „Zeszytu ćwiczeń”.
Przydatne linki (aktywne)
gra: https://wordwall.net/pl/resource/1575663/ogród-synonimy
prezentacja https://bit.ly/2K77WwP
bystre oko: https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/krajobrazy/185475-tajemniczy-ogród
20.04. - 1 lekcja
Dzień dobry!
Temat: „Tajemniczy ogród” - opowieść o przyjaźni, która odmieniła losy bohaterów.
Na poprzednich zajęciach korzystaliście z prezentacji ze strony https://bit.ly/2K77WwP. Ponownie ją otwórzcie i poruszając się strzałkami, otwórzcie zakładkę o nazwie: główni bohaterowie. Pod ruchomymi elementami mamy tutaj informacje o najważniejszych bohaterach powieści, jak również wskazówki do wykonania notatki. Korzystając z własnej wiedzy, zaczerpniętej z książki oraz z dostępnych źródeł, przygotujcie notatki w zeszytach. Czas na wykonanie zadania - środa 22 kwietnia. Wówczas proszę o przysłanie zdjęć wszystkich notatek dotyczących lektury (czyli też tych wcześniejszych) na adres: informat.spskrzyszow@gmail.com. Powodzenia!
16.04. - 2 lekcje (czwartek i piątek)
Dzień dobry!
Jak pewnie pamiętacie spotkamy się teraz w świecie „Tajemniczego ogrodu”. Wszystkie zadania oraz informacje znajdują się na stronie: https://bit.ly/2K77WwP. Szukajcie ruchomych elementów i w nie klikajcie (czasem trzeba nawet dwa razy), korzystajcie również ze strzałek z prawej strony - to one poprowadzą Was do kolejnych stron.
Na początek zapiszcie temat w zeszycie (lekturowym): Poznajemy świat bohaterów powieści „Tajemniczy ogród” F. E. Burnett. Przygotujcie notatkę wprowadzającą do lektury (podobną do poprzednich, tzn. tytuł, gatunek, bohaterowie itd.). Sprawdźcie swoją wiedzę na temat lektury, wykonajcie zadanie związane z kolejnością wydarzeń, rozwiążcie quiz.
Uwaga! Nie trzeba wykonywać gry. Zadanie ukryte pod różą również jest nieobowiązkowe.
Na kolejnej stronie: „Podziel się wrażeniami z lektury” znajdują się dwa zadania do wykonania. Każdy z Was wybiera jedno i zapisuje je w zeszycie. Na kolejnej stronie wykonujemy zadania ukryte pod hasłami: Tajemnica, krzyżówka, ogród (tu trzeba kliknąć dwa razy). Podpowiedzi możecie znaleźć pod literką F. Chętni mogą oczywiście wydrukować sobie karty pracy i wypełnić je.
Powodzenia! Oczywiście, jeśli będziecie mieć jakieś pytania lub pojawią się problemy, czekam na naszej grupie na Facebooku.
Środa, 15.04. 1 lekcja
Dzień dobry!
Z pewnością nieraz doświadczyliście tego, że wyobraźnia może nas przenieść w najbardziej zadziwiające światy, że z zamkniętymi oczami potrafimy stworzyć niesamowite historie, czasem śmieszne, czasem przerażające, ale dzięki temu na skrzydłach fantazji odrywamy się od rzeczywistości. O tym będzie również wiersz Zbigniewa Herberta „Pudełko zwane wyobraźnią”, który znajdziecie w podręczniku - str. 219 - 220. Przeczytajcie go, a następnie zapiszcie w zeszycie temat: Gdzie mieści się wyobraźnia?
Teraz wejdź na stronę: https://bit.ly/3elOgTM Możesz tu ponownie przeczytać wiersz, a następnie klikaj na ruszające się elementy. Przeczytaj ukryte informacje, zapoznaj się z wszystkimi wiadomościami, zobacz przedstawienie. Do zeszytu wykonaj zadania (jest ich 5 - udało Ci się znaleźć? ) W zeszycie zapisz również, czym jest apostrofa oraz przepisz z podręcznika wiadomość, czym są środki stylistyczne (str. 220). Zrób zdjęcia swojej notatki i wykonanych zadań i prześlij je na adres:
Jeśli będą jakieś pytania lub problemy, jak zawsze odpowiem na naszej klasowej grupie na Facebooku. Powodzenia!
Język angielski
23.04-24.04
Temat: Fun in all weathers- praca z tekstem (1 godzina lekcyjna- Teams, 1 godzina pracy samodzielnej)
Podręcznik str. 94
Czytamy tekst. Nowe słownictwo przetłumaczymy wspólnie.
Do wykonania jest tylko zad. 2- prawda, fałsz czy brak informacji.
Zadanie to wykonamy razem na czwartkowym spotkaniu na Teams. Dokończymy też temat z przymiotników.
Pozdrawiam.
22.04
Temat: Przysłówki, kolejność przymiotników w zdaniu. (1 godzina lekcyjna)
Str. 92 w podręczniku.
Temat zostanie omówiony w czasie spotkania na Teams (dziś).
Do wykonania będą zadania nr 1, 2 i 3 z podręcznika.
Homework to zad. 1 i 2 na str.38 w ćwiczeniach.
Pozdrawiam
16.04
Temat: Booking tickets for a performance - dialogi (kupowanie biletu na przedstawienie).- 2 godziny zajęć.
Dziś zajmiemy się dialogiem, w który nauczymy się rezerwować bilet na przedstawienie.
W podręczniku na str. 91 mamy taki właśnie dialog, z którego tradycyjnie wycięto pewne wyrażania. Poniżej mamy ich tłumaczenie (zapiszcie te, które są dla Was nowe w zeszytach)
- pozwól, że sprawdzę.
- Ile kosztują bilety?
- W czy mogę pomóc?
- Zapłacisz gotówką czy kartą?
- Przykro mi, ale jest wyprzedany (np. spektakl).
Inne zwroty z dialogu, które mogą sprawić Wam trudność:
I’d like…- poproszę …
What about …- co powiesz na…?
…four seats left- zostały 4 miejsca
aisle- przejście, alejka
Can I have…?- Czy mogę prosić o…?
Certainly- oczywiście
They’re 40 each- kosztują 40 za jeden
receipt- paragon
enjoy the show- miłego przedstawienia
Dziś zajmijcie się słownictwem i wstawienie zwrotów w zdania.
Na kolejnej lekcji połączcie się w pary i przy użyciu dowolnego środka komunikacji (zalecam teams) stwórzcie własny dialog. W przyszłym tygodniu na lekcji online w Teams dokładnie wytłumaczę Wam zasady dialogu i odpytania go przeze mnie po dwóch tygodniach.
W razie pytań- służę pomocą.
15.04
Temat: Areas in a theatre and types of music- słownictwo. (1 godzina lekcyjna)
Witam Was po świętach.
Na dzisiejszej lekcji zajmiemy się słownictwem związanym z teatrem i rodzajami muzyki.
Otwórzcie proszę podręczniki na stronie 90.
W zadaniu 1 mamy słówka związane z różnymi miejscami w teatrze. Wypiszcie je sobie wszystkie i przetłumaczcie ze słownikiem zamieszczonym na końcu książki. Następnie spróbujcie wybrane słówka wstawić w zdania w ćwiczeniu drugim.
W zadaniu trzecim mamy różne typy muzyki. W języku polskim bardzo często brzmią one tak samo jak w języku angielskim. Jeśli jakieś słówko sprawia wam trudność - zapiszcie w zeszycie.
Zadanie czwarte jest zadaniem dla chętnych na plusa. I tylko to zadanie uczniowie chętni przesyłają mi na adres mailowy do czwartku do godziny 18.00. Należy w nim napisać jaki rodzaj muzyki lubimy i dlaczego, a jaki nie. Można używać przymiotników podanych w zadaniu czwartym. Proszę, aby przesłana wypowiedź liczyła co najmniej 25 słów.
Pozdrawiam
Matematyka
Realizacja tematu 23.04 - 24.04.2020r
Temat: Dodawanie i odejmowanie liczb dodatnich i ujemnych - rozwiązywanie zadań.
Na dzisiejszej lekcji w dalszym ciągu będziemy rozwiązywać zadania na dodawanie i odejmowanie liczb dodatnich i ujemnych.
Rozwiążmy wspólnie zad. 5 ze str.170. Proszę wykonać samodzielnie zad. 6. sprawdzimy wyniki. Zastanowimy się teraz w jaki sposób obliczyć współrzędne punktów z zad. 7. Teraz przejdźmy do zeszytu ćwiczeń. Rozwiążemy wspólnie zadania na str.66. W ramach utrwalenia materiału proszę samodzielnie obliczyć zadania na str. 67 w ćwiczeniach i zad. 8 str.171 podręcznik. Dodatkowo można wykonać zad. 11. i superzagadkę str.171. Zadania sprawdzimy w poniedziałek na platformie Teams.
Lekcja 20.04.2020
22.04.2020
Temat : Dodawanie i odejmowanie liczb całkowitych
Dodawanie liczb całkowitych
3+5=8 (-3) + (-5) =(-8)
3+(-5) = (-2) (-3) + 5 = 2
Odejmowanie licz całkowitych
7-3=4 -7-3=(-7)+(-3)= (-10) 2-(-5)=2+(-5)=(-2)
Odejmowanie liczb całkowitych zastępujemy dodawaniem liczby przeciwnej.
Zadania z podręcznika 1,2,3,4,str 170 oraz ćwiczenia 1 str 64, 3-6 str65
Część zadań zrobimy na spotkaniu.
W zeszytach na górze strony albo na marginesie zapisz dział:
Liczby dodatnie i liczby ujemne.
(3h) Temat: Porównywanie liczb.
W zeszytach wykonaj notatkę:
- Liczby 0,1,2,3,4,5,itd - to liczby naturalne
- Liczby 0,1,-1,2,-2,, 3,-3 itd. - to liczby całkowite
- Liczba 0 nie jest ani dodatnia, ani ujemna.
- Liczby 3 i -3 to liczby przeciwne.
Liczby przeciwne znajdują się ma osi liczbowej w tej samej odległości od zera po przeciwnych stronach.
- Liczbą przeciwną do -3,2 jest 3,2
Liczbą przeciwną do 3,2 jest -3,2
Liczbą przeciwną do 0 jest liczba 0
- Wartość bezwzględna z liczby to jej odległość od zera na osi liczbowej
Wartość bezwzględna liczby -5 wynosi 5
Wartość bezwzględna liczby 5 wynosi 5
Zapis wartości bezwzględnej:
I -5 I =5 I5I =5
- Wartość bezwzględna liczby nieujemnej jest równa tej liczbie.
Wartość bezwzględna liczby ujemnej to liczba do niej przeciwna.
Przesyłam Wam film , który przybliży Wam pojęcie wartości bezwzględnej.
https://www.youtube.com/watch?v=WhsZ1oAWmi0
Wracamy do zielonych ćwiczeń i w nich wykonujemy zadania 1,3,6,11,12,13,14 ze stron 61-63
Dla chętnych na + zad 7 str.167 podręcznik
Zdjęcia zadań odeślij na
Zdjęcia odeślij do piątku 17 .04 w temacie podaj swoje imię i nazwisko. W razie pytań kontaktujemy się przez Librus, email i grupę.
Biologia
21.04.
Temat: Charakterystyka gadów
W tym tygodniu będziemy się spotykać na lekcji biologii. Wystarczy nam czasu żeby temat omówić, ale nie zdążycie zapisać notatki.
Będziecie sami wymieniali w zeszytach cechy gadów, czyli te cechy budowy, które odróżniają tą grupę zwierząt od ryb czy ptaków.
15.04.
Temat: Przegląd i znaczenie płazów Jest to temat na 1 lekcję.
Witam Was wszystkich bardzo serdecznie!
Po odpoczynku zaczynamy pracę.
Przeczytajcie temat z podręcznika od 97 do 102 str. Następnie w zeszytach zanotujcie:
wpisując na środku słowo płazy narysujcie 3 strzałki w dół (bo dzielą się na 3 grupy). Pod każdą z grup wypiszcie przykłady. Następnie zanotujcie jakie jest znaczenie płazów.
Geografia
Temat: Gospodarka Europy - podsumowanie - 1h/ lekcja online/.
1/ Przeczytać tekst podręcznika od str.125 do 128. 2/ Rozwiązać poniższy test:
17.04.20
Drodzy uczniowie!
1,Temat: Turystyka w Europie Południowej. /1h / termin wykonania - kolejna lekcja geografii/.2/Przeczytajcie z podręcznika ten temat od str. 120 do 121..3/Opracujcie w zeszycie zagadnienia :a/Podaj trzy przykłady walorów przyrodniczych Europy Południowej; b/ Podaj trzy przykłady walorów kulturowych Europy Południowej; c /Wyjaśnij pojęcie: infrastruktura turystyczna i napisz jakie ma znaczenie w rozwoju turystyki w Europie Południowej; d/ Na podstawie dodatkowych źródeł informacji podaj dwa przykłady negatywnych skutków rozwoju turystyki w rejonie Morza Śródziemnego.4/ Wykonajcie polecenie:
5/ Pamiętajcie sprawdzić w wiadomościach ,kto przesyła zadania z poprzedniego tygodnia do sprawdzenia. Moja skrzynka sps.ucher@gmail.com Zdjęcia zadania przesyłają tylko osoby, do których napiszę na librusie, w dniu gdy jest geografia / nie wszyscy !/. Pozdrawiam. Renata Ucher.
Historia
Temat: Pierwszy rozbiór Polski - 2 godziny lekcyjne.
Przeczytaj uważnie temat lekcji str. 158 - 162
Pisemne do zeszytu odpowiedz na poniższe pytania:
- Wymień reformy, które zostały przeprowadzone w Polce w pierwszych latach panowania Stanisława Augusta Poniatowskiego.
- Dlaczego szlachta zawiązała konfederację barską
- Kiedy i w jakich okolicznościach doszło do I rozbioru Polski.
- Dla chętnych - poszukaj informacji na temat trzech absolwentów Szkoły Rycerskiej.
Przygotuj się do odpowiedzi z ostatnich lekcji ( Powstanie Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej oraz Rzeczpospolita pod rządami Wettinów)
Informatyka
Dzień dobry!
Tematem zajęć w tym tygodniu jest aplikacja, z której będziemy korzystać: Microsoft Teams - netykieta, umiejętność obsługi aplikacji. Wykorzystanie możliwości dysku Google. (lekcja w MTeams). Dowiecie się, jak dołączać do spotkania, jak włączać i wyłączać kamerę oraz mikrofon, do czego służy czat. Poznacie również funkcje zakładek: ogłoszeń, plików, notesu zajęć. Ważna informacja: korzystając z tego samego loginu i hasła, których używacie, logując się do Microsoft Teams, możecie zalogować się również na stronę: office 365 (https://www.office.com/?omkt=pl-pl), na której można skorzystać z darmowego pakietu Office (uproszczonej wersji Worda, Excela, PowerPointa). Jeśli ktoś ma konto Google (gmail), również ma dostęp do swojego wirtualnego dysku, w którym również może tworzyć dokumenty, arkusze, prezentacje. Jest to ważna informacja dla tych z Was, którzy mają problem z oprogramowaniem - korzystanie z jednego z tych dwóch źródeł może rozwiązać część problemów. Jeśli pojawią się jakieś pytania lub problemy, zapraszam do kontaktu przez FB, Librus, Microsoft Teams oraz
Do zobaczenia!
Przydatne linki:
Strona, z której należy pobrać aplikację Microsoft Teams: https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/group-chat-software
Drugi sposób instalacji aplikacji przedstawiony jest na filmie https://www.youtube.com/watch?v=AiWCFtWwVko&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1ISQePLcezEZws2uZgoypqC6EvHVvz6Uv8VF6zUgwMKvx35bxJoSK5ipg&app=desktop
Aplikację Teams można też zainstalować na wszelkiego typu urządzeniach mobilnych (np. smartfon, tablet). Należy zainstalować aplikację tak jak wszystkie inne w urządzeniu i zalogować się danymi podanymi w Librusie.
Po zalogowaniu się warto zobaczyć film, który przedstawia podstawowe możliwości aplikacji Teams https://www.youtube.com/watch?v=lCLK2w5kIrA
Można również zapoznać się z poradnikiem dla uczniów: https://www.youtube.com/playlist?list=PL6-3bqqH2ks6AQMrzBMKia6V8TK_0TdtJ
Zachęcam do samodzielnego zalogowania się. Jeśli pojawią się problemy, proszę o kontakt najlepiej za pośrednictwem Facebooka lub Librusa - postaram się pomóc.
Mirella Markowska
Muzyka
Temat lekcji: Z dziejów muzyki- barok. Jan Sebastian Bach. Instrumenty dęte.
- Zapisz w zeszycie temat lekcji.
- Przeczytaj tekst z podręcznika- Jan Sebastian Bach oraz Instrumenty dęte.
- Zrób w zeszycie krótką notatkę o kompozytorze oraz o podziale instrumentów dętych.
- Zobacz krótki filmik- 20 faktów o Bachu https://www.youtube.com/watch?v=L3xEnzQs58U
oraz o instrumentach dętych https://www.youtube.com/watch?v=uF4MOfTyRgw
- Przypomnij sobie gamę C-dur oraz „Melodię amerykańską” na flecie lub dzwonkach.
Plastyka
15.04.2020
Temat: Rzeźba jako dziedzina sztuki.
Witam serdecznie po przerwie świątecznej. Dziś tematem naszej lekcji jest: Rzeźba jako dziedzina sztuki.
- Otwórzcie podręcznik na str. 50- 60 i przeczytajcie rozdział 7. RZEŹBA.
- W zeszycie napiszcie dzisiejszy temat lekcji i odpowiedzcie na pytanie, czym się różni rzeźba wolno stojąca od płaskorzeźby.
Regionalizm
24.04.20 ( lekcja na Teams)
TEMAT: " Cudze chwalicie, swego nie znacie, sami nie wiecie, co posiadacie" -plan wycieczki po Górnym Śląsku.
Religia
Temat: Koronka do Miłosierdzia Bożego
Święto Miłosierdzia Bożego w Kościele Katolickim to uroczystość liturgiczna obchodzona w pierwszą niedzielę po Wielkanocy. Ustanowione przez św. Jana Pawła II w 2000 roku.
Jak odmawiamy Koronkę do Miłosierdzia Bożego…
- Przeczytaj krótką biografię Siostry Faustyny Kowalskiej. Przesyłam link:
https://swfaustyna.eu/zyciorys-sw-faustyny-kowalskiej-od-najswietszego-sakramentu/
W najbliższą niedzielę (19.04.2020) pomódl się Koronką do Miłosierdzia Bożego w intencji chorych prosząc o szybki powrót do zdrowia.
Technika
22.04
Temat: ABC współczesnej techniki (zrobić notatkę ze stron 54 - 63)
W-F
DZIEWCZYNY
20.04-25.04
W kolejnym tygodniu mam dla Was zaplanowanych parę ćwiczeń z kozłowania piłki. Pamiętajcie iż każde ćwiczenie możecie wykonać wykorzystując dowolną piłkę , którą macie w domu. Wykonujecie tylko te ćwiczenia , które jesteście wstanie wykonać. Mile widziane zdjęcia z Waszej aktywności lub filmiki na mój e-mail:msichswitala@gmail.com
https://padlet.com/msichswitala/t3z5wk6bvhdquvo5
15.04-17.04
Witam Was bardzo serdecznie po przerwie świątecznej. Zachęcam Was do poruszania się każdego dnia. Nie musicie ćwiczyć całą godzinę , wystarczy chociażby 15minut- dziennie .
Przesyłam Wam filmiki , z których możecie skorzystać i zachęcam do wysyłania na mój e-mail zdjęć , filmów z Waszej aktywności.
https://www.youtube.com/watch?v=6zL8zd1fDZU
https://www.youtube.com/watch?v=VNtWgtAf8Pc
Miłej zabawy.
CHŁOPCY
20.04. -24.04
W tym tygodniu przesyłam wam ćwiczenia doskonalące podstawowe elementy techniczne z piłki koszykowej i piłki siatkowej.
Jeśli macie piłkę do siatkówki lub koszykówki i kawałek miejsca koło domu to wyjdźcie i poćwiczcie. Pamiętajcie o rozgrzewce !
Na ocenę w tym tygodniu przesyłacie mi krótkie filmiki z odbiciami piłki sposobem górnym nad głowę.
Staracie się jak największą ilość razy odbijać piłkę nad sobą przynajmniej metr nad głowę.
Życzę powodzenia. Na wasze filmiki czekam do piątku 24.04.2020 r.
Wysyłacie je na adres: leszek.oshin@interia.pl
Nie wychodźcie na boiska, ćwiczcie koło domu. Jeśli ktoś nie ma warunków na poćwiczenie na świeżym powietrzu to możecie popróbować ćwiczeń z filmików w pokoju. Uważajcie na lampy.
Pozdrawiam. Dbajcie o siebie.
https://www.youtube.com/watch?v=-DhQ23yVDrE
https://www.youtube.com/watch?v=7RQc5g3cXIY
https://www.youtube.com/watch?v=E_L0JcYJE2gSIATA
15.04. - 17.04. 2020 r.
Witajcie po świętach.
Dzisiaj przesyłam wam filmiki z ćwiczeniami, które możecie sami wykonać w domu.
Pamiętajcie, ćwiczycie na miarę swoich możliwości.
Jeśli jest jakieś ćwiczenie które sprawia ci trudność to go pomiń. Nie rób nic na siłę.
Ilość powtórzeń danego ćwiczenia i przerwy pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami dopasuj do swoich możliwości.
Pamiętaj o bezpieczeństwie !
https://www.youtube.com/watch?v=7znb_W0GWUE
https://www.youtube.com/watch?v=6zL8zd1fDZU
https://www.youtube.com/watch?v=bujG6YmPjVY
Dla chętnych, którzy chcą dostać dobrą ocenę z wychowania fizycznego !!!
Rozpisz w punktach jak powinna wyglądać prawidłowa rozgrzewka lekkoatletyczna.
Piszecie nazwę ćwiczenia, ilość powtórzeń, które należy wykonać lub czas jego wykonania.
Na wasze propozycje czekam do piątku - 17.04. Wyślijcie je na adres leszek.oshin@interia.pl
Powodzenia.
SKS
W tym tygodniu proponuję Wam wykonanie ćwiczeń ogólnorozwojowych. Zachęcam do wykorzystania w tym celu znanej gry planszowej „Chińczyk” troszkę w innej formie. Zapraszam do wspólnej zabawy i przesyłania zdjęć lub filmików z Waszej aktywności.