6 b
Plan spotkań z nauczycielami w aplikacji Teams
Kochani Uczniowie,
wraz z harcerzami chcemy się włączyć w akcję „ List do Powstańca”. Pan Henryk 30 kwietnia będzie obchodził 100 urodziny - umilmy Mu ten dzień! Zróbmy niespodziankę Zacnemu Jubilatowi i wyślijmy mnóstwo pięknych słów ze Skrzyszowa!
Zrób coś bezinteresownie - napisz list/ kartkę/ laurkę/ namaluj obrazek!
Nie musisz nawet fatygować się na pocztę i kupować znaczka. Skrzynka na listy będzie wystawiona w Lewiatanie od czwartku (od godz.12.00) do poniedziałku (do godz. 12.00) - do niej wrzuć to, co chcesz przesłać (niepotrzebna nawet jest koperta, a pisać możesz ręcznie albo na komputerze, ale mile widziana będzie duża czcionka). Pamiętaj tylko, żeby nie zdradzać swoich danych - podpisz się więc imieniem i pierwszą literą nazwiska. W poniedziałek skrzynka z korespondencją zostanie dostarczona do szkoły, a tam Pani Sekretarka (w rękawiczkach) spakuje wszystkie Wasze niespodzianki do jednej koperty (a mamy nadzieję, że będzie potrzebna baaaaaaardzo duża koperta) i wyśle do adresata.
Liczymy na każdego z Was i wierzymy w to, że nas nie zawiedziecie!
(Jeśli masz jakieś pytania, napisz do swojej polonistki)
Język polski
24.04.20 - 1 lekcja
TEMAT: Przygotowujemy się do czytania "Hobbita". Polecenia do lektury.
Przepisz polecenia do zeszytu z literatury ( albo wydrukuj i wklej), a odpowiedzi do zad.3, 5 i 6 zanotuj w brudnopisie ( w środku zeszytu).
- Przeczytaj informacje ze str.208 podręcznika.
- Przeczytaj lekturę do 15 maja.
- Sporządź listę postaci spotkanych przez Bilba Bagginsa w trakcie podróży ( w słupku).
- Zwróć uwagę na głównego bohatera - jego tryb życia, zajęcia , umiejętności, cechy - przed wyprawą i w jej trakcie.
- Wypisz 6 cech charakteru, którymi Bilbo wykazał się w czasie wyprawy.
- Wpisz do brudnopisu znalezione w powieści motywy baśniowe (minimum 5)
- Zwróć uwagę na sposób, w jaki ujawnia się narrator.
23.04.20 ( 1 lekcja)
23 kwietnia, czyli dziś obchodzimy Światowy Dzień Książki. Niewątpliwie i autorom książek, i ich czytelnikom potrzebna jest wyobraźnia, dlatego na dzisiejszą lekcję przygotowałam wiersz „ Pudełko zwane wyobraźnią”.
- Zapisz w literaturze temat: Gdzie mieści się wyobraźnia? Wiersz Zbigniewa Herberta.
- Przeczytaj wiersz z podręcznika - str. 219 - 220.
- Do zeszytu przepisz nową wiadomość ze str. 220 ( jeśli nie pamiętasz jakiegoś środka stylistycznego, przeczytaj o nim na str.348-349)
- Wejdź na stronę: https://bit.ly/3elOgTM
Możesz tu ponownie przeczytać wiersz, a następnie naciśnij z prawej strony guzik ( show interactive elements) i klikaj po kolei we wszystkie ruszające się elementy. Przeczytaj ukryte informacje, zapoznaj się z wszystkimi wiadomościami, zobacz przedstawienie. Do zeszytu wykonaj 3 wybrane zadania spośród znajdujących się tam 5 zadań.
Wiersz i zadania omówimy w poniedziałek na lekcji na Teams, a jutro zamieszczę tu polecenia do lektury.
20.04.20 ( lekcja na Teams), 21.04.20 i 22.04.20 ( lekcja na Teams),
Po naszej pierwszej lekcji na Teams notatką jest uzupełnione zad.1 ze str. 263- sprawdź, czy wypisałeś wszystkie te postacie i wyjaśniłeś, kim one były:
Hades
Charon
Cerber
Syzyf
Persefona
Tanatos
Hermes
Przypominam też, że każdy z Was miał opowiedzieć mit mamie albo tacie.
WTOREK:
Zapisz w zeszycie z GRAMATYKI lekcję z 2 numerami i datami: 21.04.20 i 22.04.20
Temat: Co już wiemy o głoskach i sylabach?
- Przeczytaj przypomnienie ze str. 305 w podręczniku.
- Zapisz kolorem notatkę:
Litery piszemy i widzimy.
Głoski wymawiamy i słyszymy.
Głoski dzielimy na spółgłoski i samogłoski.
Samogłosek jest 8: a,ą,e,ę,i,o,u (ó),y.
Sylaba musi zawierać samogłoskę.
- Podane wyrazy podziel na litery, głoski i sylaby wg wzoru:
Chaszcze:
c-h-a-s-z-c-z-e - 8 liter
ch-a-sz-cz-e - 5 głosek
chasz-cze - 2 sylaby
Przyroda
Rzeczka
Nauczka
Chrząszcz
ŚRODA:
Na lekcji na Teams sprawdzimy zadanie i poćwiczymy jeszcze na innych przykładach.
17.04.20(1 lekcja)
Drodzy szóstoklasiści!
Witam Was w piątek na lekcji literatury, na której poznacie kolejny mit. Zapiszcie w zeszycie z literatury temat z datą 17.04.20:
Temat: O wielkiej sile miłości - „Mit o Orfeuszu i Eurydyce”
- Przeczytaj mit ze str. 260 - 263 .
- Do zeszytu zrób zad.1/263.
- Przygotuj ustne opowiadanie mitu na poniedziałek.
O micie porozmawiamy jeszcze na naszym pierwszym spotkaniu na platformie Teams ( nie zapomnij przygotować zeszytu i podręcznika).
Do zobaczenia!
15.04.20
- polski-kl. 6b (2 lekcje, termin realizacji: 15.04.2020 i 16.04.2020)
Drodzy szóstoklasiści!
Witam Was w nowym tygodniu, który jest krótki, a więc spotkamy się tu 2 razy.
Na dziś i jutro przygotowałam dla Was 2 lekcje literatury. Skończyliśmy już cykl lekcji biblijnych, a teraz zaczynamy cykl poświęcony mitom, aby poszerzyć wiedzę z klasy piątej. Zapiszcie w zeszycie z literatury temat z 2 datami : 15.04.2020 i 16.04.2020
Temat: W świecie mitów.
ŚRODA:
- Otwórz podręcznik na str. 258 i przeczytaj przypomnienie, do zeszytu zapisz, czym jest mitologia ( ostatnia kropka). Przypomnij sobie mity poznane w klasie 5.
- Otwórz podręcznik na str. 266-267 i zapoznaj się z ilustracjami oraz podpisami.
- Jeśli masz drukarkę, wydrukuj kartę pracy 2, uzupełnij i wklej ją do zeszytu.
- Jeśli nie masz drukarki, nic się nie martw - przepisz zdania do zeszytu.
CZWARTEK:
- Otwórz: https://epodreczniki.pl/a/kara-za-stworzenie-czlowieka/DL9P8QVI
- Przeczytaj mit „ Prometeusz” .
- Wykonaj zadanie 5 i 6 - sprawdź sam siebie.
- Do zeszytu wpisz zadanie grupy II z ćwiczenia 8.
Następną informację zamieszczę w piątek.
Język angielski
Grupa Z
24.04
Temat: Przysłówki, kolejność przymiotników w zdaniu. (1 godzina lekcyjna)
Str. 92 w podręczniku.
Temat zostanie omówiony w czasie spotkania na Teams (dziś).
Do wykonania będą zadania nr 1, 2 i 3 z podręcznika.
Homework to zad. 1 i 2 na str.38 w ćwiczeniach.
Pozdrawiam
22.04
Temat: Fun in all weathers- praca z tekstem
Podręcznik str. 94
Czytamy tekst. Nowe słownictwo znajdziecie z tyłu książki lub w słownikach (np. diki.pl).
Do wykonania jest tylko zad. 2- prawda, fałsz czy brak informacji.
Zadanie to sprawdzimy na piątkowym spotkaniu na Teams. Wtedy też naszym głównym tematem zajęć będzie gramatyka (przymiotniki/ przyszłowki).
Pozdrawiam.
17.04
Temat: Booking tickets for a performance - dialogi (kupowanie biletu na przedstawienie).- 2 godziny zajęć.
Dziś zajmiemy się dialogiem, w który nauczymy się rezerwować bilet na przedstawienie.
W podręczniku na str. 91 mamy taki właśnie dialog, z którego tradycyjnie wycięto pewne wyrażania. Poniżej mamy ich tłumaczenie (zapiszcie te, które są dla Was nowe w zeszytach)
- pozwól, że sprawdzę.
- Ile kosztują bilety?
- W czy mogę pomóc?
- Zapłacisz gotówką czy kartą?
- Przykro mi, ale jest wyprzedany (np. spektakl).
Inne zwroty z dialogu, które mogą sprawić Wam trudność:
I’d like…- poproszę …
What about …- co powiesz na…?
…four seats left- zostały 4 miejsca
aisle- przejście, alejka
Can I have…?- Czy mogę prosić o…?
Certainly- oczywiście
They’re 40 each- kosztują 40 za jeden
receipt- paragon
enjoy the show- miłego przedstawienia
Dziś zajmijcie się słownictwem i wstawienie zwrotów w zdania.
Na kolejnej lekcji połączcie się w pary i przy użyciu dowolnego środka komunikacji (zalecam teams) stwórzcie własny dialog. W przyszłym tygodniu na lekcji online w Teams dokładnie wytłumaczę Wam zasady dialogu i odpytania go przeze mnie po dwóch tygodniach.
W razie pytań- służę pomocą.
15.04
Temat: Areas in a theatre and types of music- słownictwo. (1 godzina lekcyjna)
Witam Was po świętach.
Na dzisiejszej lekcji zajmiemy się słownictwem związanym z teatrem i rodzajami muzyki.
Otwórzcie proszę podręczniki na stronie 90.
W zadaniu 1 mamy słówka związane z różnymi miejscami w teatrze. Wypiszcie je sobie wszystkie i przetłumaczcie ze słownikiem zamieszczonym na końcu książki. Następnie spróbujcie wybrane słówka wstawić w zdania w ćwiczeniu drugim.
W zadaniu trzecim mamy różne typy muzyki. W języku polskim bardzo często brzmią one tak samo jak w języku angielskim. Jeśli jakieś słówko sprawia wam trudność - zapiszcie w zeszycie.
Zadanie czwarte jest zadaniem dla chętnych na plusa. I tylko to zadanie uczniowie chętni przesyłają mi na adres mailowy do czwartku do godziny 18.00. Należy w nim napisać jaki rodzaj muzyki lubimy i dlaczego, a jaki nie. Można używać przymiotników podanych w zadaniu czwartym. Proszę, aby przesłana wypowiedź liczyła co najmniej 25 słów.
Pozdrawiam
Grupa ŚZ
24 kwietnia
Temat: Revision 6.
podręcznik str. 98-99 ex. 1-8 (do zeszytu) - na ocenę sprawdzimy na Teamsie
22 kwietnia
Temat: My favourite film - description.
Link do e - lekcji: https://youtu.be/cn8VdT8r-IA
21 kwietnia
Temat: Film characters - opis postaci.
podręcznik str. 97
Link do e-lekcji: https://youtu.be/XOEUiNBSmRc
17 kwietnia
Temat: The Lord of the rings - praca z tekstem.
podręcznik str. 96 zad. 1,2
Link do e - lekcji: https://youtu.be/tSwbhAN2dQ4
15 kwietnia
Temat: Are you free this Saturday? - listening.
podręcznik str. 95 zad. 4, 5; ćwiczenia str. 39 zad. 1,3
Link do e-lekcji: https://youtu.be/D17Y_fpS_uo
Matematyka
24.04, 27.04
Temat: Dodawanie i odejmowanie liczb wymiernych - rozwiązywanie zadań (2h).
1h - 24.04
Na dzisiejszej lekcji będziecie utrwalać wiadomości dotyczące dodawania i odejmowania liczb wymiernych. Proszę samodzielnie rozwiązać zadanie 13 i 18 z ćwiczeń, strona 67. Sprawdzimy je na naszej lekcji w poniedziałek.
2h - 27.04
Dzisiaj spotykamy się na platformie Teams. Proszę przygotować ćwiczenia, będziemy wspólnie rozwiązywać zadania. Poniżej znajdują się zadania na ocenę. Rozwiązania proszę przesłać na e - maila (jreclik2@gmail.com), termin: 28.04 (wtorek).
21.04, 22.04
Temat: Dodawanie i odejmowanie liczb dodatnich i ujemnych (2h).
1h - 21.04.
Na dzisiejszej lekcji dowiecie się jak dodawać i odejmować liczby dodatnie i ujemne. Poniżej znajdują się linki z filmikami, które przybliżą Wam w jaki sposób wykonywać te działania.
https://youtu.be/oK1aEAVTxFw?t=409 - dodawanie
https://youtu.be/DklHvHy-Vd8 - odejmowanie
Zapiszcie do zeszytu przykłady z podręcznika ze strony 168 oraz 169 (zielona ramka). Rozwiążcie teraz samodzielnie zadania z ćwiczeń, str. 64 zad. 1 i 2. Rozwiązań nie musicie odsyłać, sprawdzimy je na naszej następnej lekcji online.
2h - 22.04
Dzisiaj spotykamy się na platformie Teams. Będziemy wspólnie rozwiązywać zadania z ćwiczeń.
W ramach utrwalenia materiału proszę samodzielnie rozwiązać
obowiązkowo: podręcznik str. 170, 171 zadanie 2a-f, 8a
dla chętnych (+): str. 171 zadanie 11 i Superzagadka
Proszę o odesłanie rozwiązań zadań na e-mail: jreclik2@gmail.com (termin: czwartek 23.04).
15.04, 17.04, 20.04
W zeszytach na górze strony albo na marginesie zapisz dział:
Liczby dodatnie i liczby ujemne.
Temat: Porównywanie liczb (3h).
W zeszytach wykonaj notatkę:
- Liczby 0,1,2,3,4,5,itd - to liczby naturalne
- Liczby 0,1,-1,2,-2,, 3,-3 itd. - to liczby całkowite
- Liczba 0 nie jest ani dodatnia, ani ujemna.
- Liczby 3 i -3 to liczby przeciwne.
Liczby przeciwne znajdują się ma osi liczbowej w tej samej odległości od zera po przeciwnych stronach.
- Liczbą przeciwną do -3,2 jest 3,2
Liczbą przeciwną do 3,2 jest -3,2
Liczbą przeciwną do 0 jest liczba 0
- Wartość bezwzględna z liczby to jej odległość od zera na osi liczbowej
Wartość bezwzględna liczby -5 wynosi 5
Wartość bezwzględna liczby 5 wynosi 5
Zapis wartości bezwzględnej:
I -5 I =5 I5I =5
- Wartość bezwzględna liczby nieujemnej jest równa tej liczbie.
Wartość bezwzględna liczby ujemnej to liczba do niej przeciwna.
Przesyłam Wam film, który przybliży Wam pojęcie wartości bezwzględnej.
https://www.youtube.com/watch?v=WhsZ1oAWmi0
Wracamy do zielonych ćwiczeń i w nich rozwiązujemy zadania 1, 3, 6, 11, 12, 13, 14 ze stron 61-63.
Dla chętnych (+) podr. str.167, zad. 7
Rozwiązania prześlij w jednym mailu, do poniedziałku (20.04), na adres: jreclik2@gmail.com. Jako temat wiadomości wpisz swoje imię i nazwisko.
W razie jakichkolwiek pytań lub problemów służę pomocą (Librus lub jreclik2@gmail.com).
Biologia
21.04.
Temat: Charakterystyka gadów
W tym tygodniu będziemy się spotykać na lekcji biologii. Wystarczy nam czasu żeby temat omówić, ale nie zdążycie zapisać notatki.
Będziecie sami wymieniali w zeszytach cechy gadów, czyli te cechy budowy, które odróżniają tą grupę zwierząt od ryb czy ptaków.
Geografia
Temat: Gospodarka Europy - podsumowanie - 1h/ lekcja online/.
1/ Przeczytać tekst podręcznika od str.125 do 128. 2/ Rozwiązać poniższy test:
17.04.20
Drodzy uczniowie!
1,Temat: Turystyka w Europie Południowej. /1h / termin wykonania - kolejna lekcja geografii/.2/Przeczytajcie z podręcznika ten temat od str. 120 do 121..3/Opracujcie w zeszycie zagadnienia :a/Podaj trzy przykłady walorów przyrodniczych Europy Południowej; b/ Podaj trzy przykłady walorów kulturowych Europy Południowej; c /Wyjaśnij pojęcie: infrastruktura turystyczna i napisz jakie ma znaczenie w rozwoju turystyki w Europie Południowej; d/ Na podstawie dodatkowych źródeł informacji podaj dwa przykłady negatywnych skutków rozwoju turystyki w rejonie Morza Śródziemnego.4/ Wykonajcie polecenie:
5/ Pamiętajcie sprawdzić w wiadomościach ,kto przesyła zadania z poprzedniego tygodnia do sprawdzenia. Moja skrzynka sps.ucher@gmail.com Zdjęcia zadania przesyłają tylko osoby, do których napiszę na librusie, w dniu gdy jest geografia / nie wszyscy !/. Pozdrawiam. Renata Ucher.
Historia
Temat: Pierwszy rozbiór Polski - 2 godziny lekcyjne.
Przeczytaj uważnie temat lekcji str. 158 - 162
Pisemne do zeszytu odpowiedz na poniższe pytania:
- Wymień reformy, które zostały przeprowadzone w Polce w pierwszych latach panowania Stanisława Augusta Poniatowskiego.
- Dlaczego szlachta zawiązała konfederację barską
- Kiedy i w jakich okolicznościach doszło do I rozbioru Polski.
- Dla chętnych - poszukaj informacji na temat trzech absolwentów Szkoły Rycerskiej.
Przygotuj się do odpowiedzi z ostatnich lekcji ( Powstanie Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej oraz Rzeczpospolita pod rządami Wettinów)
Informatyka
Dziewczyny
16.04
Temat: Tworzymy grę dla dwóch osób (2h).
Dzisiejsza lekcja w dalszym ciągu będzie dotyczyła programowania w znanym Wam już programie Scratch.
Poniżej link do podręcznika w wersji online
https://pliki.migra.pl/f.php?d=s&id=1645
Następnie proszę wejdźcie na stronę: https://scratch.mit.edu/ i wykonajcie ćwiczenia 8-10 (podręcznik str. 65- 67). Zapiszcie rozwiązania na swoim komputerze (przypominam, że automatycznie zapisują się w folderze pobrane, więc musicie je przenieść do swojego folderu). Po wykonaniu wszystkich ćwiczeń, zapisane pliki wyślijcie do mnie na adres jreclik2@gmail.com (termin: piątek 24.04). Jako temat wiadomości wpiszcie swoje imię oraz nazwisko.
W razie jakichkolwiek pytań lub problemów służę pomocą. Możecie też samodzielnie poszukać pomocy w Internecie (youtube).
Pozdrawiam.
Chłopcy
20.04 i 27.04
Temat: Tworzymy grę dla dwóch osób (2h).
Dzisiejsza lekcja w dalszym ciągu będzie dotyczyła programowania w znanym Wam już programie Scratch.
Poniżej link do podręcznika w wersji online
https://pliki.migra.pl/f.php?d=s&id=1645
Następnie proszę wejdźcie na stronę: https://scratch.mit.edu/ i wykonajcie ćwiczenia 8-10 (podręcznik str. 65- 67). Zapiszcie rozwiązania na swoim komputerze (przypominam, że automatycznie zapisują się w folderze pobrane, więc musicie je przenieść do swojego folderu). Po wykonaniu wszystkich ćwiczeń, zapisane pliki wyślijcie do mnie na adres jreclik2@gmail.com (termin: czwartek 30.04). Jako temat wiadomości wpiszcie swoje imię oraz nazwisko.
W razie jakichkolwiek pytań lub problemów służę pomocą. Możecie też samodzielnie poszukać pomocy w Internecie (youtube). Ponadto w środę widzimy się w aplikacji Teams.
Pozdrawiam.
Przydatne linki:
Strona, z której należy pobrać aplikację Microsoft Teams: https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/group-chat-software
Drugi sposób instalacji aplikacji przedstawiony jest na filmie https://www.youtube.com/watch?v=AiWCFtWwVko&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1ISQePLcezEZws2uZgoypqC6EvHVvz6Uv8VF6zUgwMKvx35bxJoSK5ipg&app=desktop
Aplikację Teams można też zainstalować na wszelkiego typu urządzeniach mobilnych (np. smartfon, tablet). Należy zainstalować aplikację tak jak wszystkie inne w urządzeniu i zalogować się danymi podanymi w Librusie.
Po zalogowaniu się warto zobaczyć film, który przedstawia podstawowe możliwości aplikacji Teams https://www.youtube.com/watch?v=lCLK2w5kIrA
Można również zapoznać się z poradnikiem dla uczniów: https://www.youtube.com/playlist?list=PL6-3bqqH2ks6AQMrzBMKia6V8TK_0TdtJ
Zachęcam do samodzielnego zalogowania się. Jeśli pojawią się problemy, proszę o kontakt najlepiej za pośrednictwem Facebooka lub Librusa - postaram się pomóc.
Mirella Markowska
Muzyka
Temat lekcji: Z dziejów muzyki- barok. Jan Sebastian Bach. Instrumenty dęte.
- Zapisz w zeszycie temat lekcji.
- Przeczytaj tekst z podręcznika- Jan Sebastian Bach oraz Instrumenty dęte.
- Zrób w zeszycie krótką notatkę o kompozytorze oraz o podziale instrumentów dętych.
- Zobacz krótki filmik- 20 faktów o Bachu https://www.youtube.com/watch?v=L3xEnzQs58U
oraz o instrumentach dętych https://www.youtube.com/watch?v=uF4MOfTyRgw
- Przypomnij sobie gamę C-dur oraz „Melodię amerykańską” na flecie lub dzwonkach.
Plastyka
15.04.2020
Temat: Rzeźba jako dziedzina sztuki.
Witam serdecznie po przerwie świątecznej. Dziś tematem naszej lekcji jest: Rzeźba jako dziedzina sztuki.
- Otwórzcie podręcznik na str. 50- 60 i przeczytajcie rozdział 7. RZEŹBA.
- W zeszycie napiszcie dzisiejszy temat lekcji i odpowiedzcie na pytanie, czym się różni rzeźba wolno stojąca od płaskorzeźby.
Regionalizm
23.04.20 ( lekcja na Teams)
TEMAT: " Cudze chwalicie, swego nie znacie, sami nie wiecie, co posiadacie" -plan wycieczki po Górnym Śląsku.
Religia
Temat: Koronka do Miłosierdzia Bożego
Święto Miłosierdzia Bożego w Kościele Katolickim to uroczystość liturgiczna obchodzona w pierwszą niedzielę po Wielkanocy. Ustanowione przez św. Jana Pawła II w 2000 roku.
Jak odmawiamy Koronkę do Miłosierdzia Bożego…
- Przeczytaj krótką biografię Siostry Faustyny Kowalskiej. Przesyłam link:
https://swfaustyna.eu/zyciorys-sw-faustyny-kowalskiej-od-najswietszego-sakramentu/
W najbliższą niedzielę (19.04.2020) pomódl się Koronką do Miłosierdzia Bożego w intencji chorych prosząc o szybki powrót do zdrowia.
Technika
23.04
Temat: ABC współczesnej techniki (zrobić notatkę ze stron 54 - 63)
W-F
DZIEWCZYNY
20.04. -24.04
W tym tygodniu przesyłam wam ćwiczenia doskonalące podstawowe elementy techniczne z piłki koszykowej i piłki siatkowej.
Jeśli macie piłkę do siatkówki lub koszykówki i kawałek miejsca koło domu to wyjdźcie i poćwiczcie. Pamiętajcie o rozgrzewce !
Na ocenę w tym tygodniu przesyłacie mi krótkie filmiki z odbiciami piłki sposobem górnym nad głowę.
Staracie się jak największą ilość razy odbijać piłkę nad sobą przynajmniej metr nad głowę.
Życzę powodzenia. Na wasze filmiki czekam do piątku 24.04.2020 r.
Wysyłacie je na adres: leszek.oshin@interia.pl
Nie wychodźcie na boiska, ćwiczcie koło domu. Jeśli ktoś nie ma warunków na poćwiczenie na świeżym powietrzu to możecie popróbować ćwiczeń z filmików w pokoju. Uważajcie na lampy.
Pozdrawiam. Dbajcie o siebie.
https://www.youtube.com/watch?v=-DhQ23yVDrE
https://www.youtube.com/watch?v=7RQc5g3cXIY
https://www.youtube.com/watch?v=E_L0JcYJE2gSIATA
15.04. - 17.04. 2020 r.
Witajcie po świętach.
Dzisiaj przesyłam wam filmiki z ćwiczeniami, które możecie sami wykonać w domu.
Pamiętajcie, ćwiczycie na miarę swoich możliwości.
Jeśli jest jakieś ćwiczenie które sprawia ci trudność to go pomiń. Nie rób nic na siłę.
Ilość powtórzeń danego ćwiczenia i przerwy pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami dopasuj do swoich możliwości.
Pamiętaj o bezpieczeństwie !
https://www.youtube.com/watch?v=7znb_W0GWUE
https://www.youtube.com/watch?v=6zL8zd1fDZU
https://www.youtube.com/watch?v=bujG6YmPjVY
Dla chętnych, którzy chcą dostać dobrą ocenę z wychowania fizycznego !!!
Rozpisz w punktach jak powinna wyglądać prawidłowa rozgrzewka lekkoatletyczna.
Piszecie nazwę ćwiczenia, ilość powtórzeń, które należy wykonać lub czas jego wykonania.
Na wasze propozycje czekam do piątku - 17.04. Wyślijcie je na adres leszek.oshin@interia.pl
Powodzenia.
CHŁOPCY
20.04. -24.04
W tym tygodniu przesyłam wam ćwiczenia doskonalące podstawowe elementy techniczne z piłki koszykowej i piłki siatkowej.
Jeśli macie piłkę do siatkówki lub koszykówki i kawałek miejsca koło domu to wyjdźcie i poćwiczcie. Pamiętajcie o rozgrzewce !
Na ocenę w tym tygodniu przesyłacie mi krótkie filmiki z odbiciami piłki sposobem górnym nad głowę.
Staracie się jak największą ilość razy odbijać piłkę nad sobą przynajmniej metr nad głowę.
Życzę powodzenia. Na wasze filmiki czekam do piątku 24.04.2020 r.
Wysyłacie je na adres: leszek.oshin@interia.pl
Nie wychodźcie na boiska, ćwiczcie koło domu. Jeśli ktoś nie ma warunków na poćwiczenie na świeżym powietrzu to możecie popróbować ćwiczeń z filmików w pokoju. Uważajcie na lampy.
Pozdrawiam. Dbajcie o siebie.
https://www.youtube.com/watch?v=-DhQ23yVDrE
https://www.youtube.com/watch?v=7RQc5g3cXIY
https://www.youtube.com/watch?v=E_L0JcYJE2gSIATA
15.04. - 17.04. 2020 r.
Witajcie po świętach.
Dzisiaj przesyłam wam filmiki z ćwiczeniami, które możecie sami wykonać w domu.
Pamiętajcie, ćwiczycie na miarę swoich możliwości.
Jeśli jest jakieś ćwiczenie które sprawia ci trudność to go pomiń. Nie rób nic na siłę.
Ilość powtórzeń danego ćwiczenia i przerwy pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami dopasuj do swoich możliwości.
Pamiętaj o bezpieczeństwie !
https://www.youtube.com/watch?v=7znb_W0GWUE
https://www.youtube.com/watch?v=6zL8zd1fDZU
https://www.youtube.com/watch?v=bujG6YmPjVY
Dla chętnych, którzy chcą dostać dobrą ocenę z wychowania fizycznego !!!
Rozpisz w punktach jak powinna wyglądać prawidłowa rozgrzewka lekkoatletyczna.
Piszecie nazwę ćwiczenia, ilość powtórzeń, które należy wykonać lub czas jego wykonania.
Na wasze propozycje czekam do piątku - 17.04. Wyślijcie je na adres leszek.oshin@interia.pl
Powodzenia.