6a
Język polski
27.03.20
(2 lekcje, termin realizacji: 27.03.2020 i 30.03.2020)
Dzień dobry
Dziś spotykamy się tu po raz ostatni w tym tygodniu, przygotowałam dla Was 2 lekcje ( na dziś i na poniedziałek). Zapiszcie w zeszycie z literatury temat z 2 numerami lekcji i z datami 27.03.20 i 30.03.20:
Temat: Biblijny początek świata.
Piątek:
Przeczytaj tekst z podręcznika ze stron 238-240. W zeszycie wykonaj zadanie 1/240 i przepisz ze str. 241 nową wiadomość (czym jest powtórzenie).
Poniedziałek:
Przeczytaj tekst z podręcznika ze strony 241. W zeszycie wykonaj zadania 1 i 2 ze str. 242.
Dziś zadanie na plusa tylko dla chętnych: Wyślij mi wiadomość na maila z zadaniem 6/241 (minimum 4 przykłady) - masz na to czas do wtorku do 9.00 ().
Pamiętaj, żeby w każdej wysyłanej wiadomości w okienku „temat” wpisać: j.polski, Twoja klasa, Twoje imię i nazwisko np. j.polski-5b-Jan Kowalski
Następną wiadomość zamieszczę we wtorek (będzie to 1 lekcja)
26.03 (1 lekcja)
- Kliknij w link: https://epodreczniki.pl/a/pamietam-o-tobie/DGg9pBamI
- Do zeszytu z literatury wpisz temat: Jak zredagować życzenia, dedykacje, przeprosiny i podziękowania?
- Przeczytaj tekst i do zeszytu wykonaj ćwiczenia: 1, 2 ( do wyboru a, b, c lub d), 3, 7.
- Sprawdź samego siebie w zadaniu 4.
- Zadanie dla chętnych na plusa za bezbłędne wykonanie: wyślij mi wiadomość z rozwiązaniem zadania 5 lub 6 - minimum 5 sformułowań ( inne niż podane w przykładzie) -. do piątku do godziny 18.00 na bonarek@poczta.onet.pl.
25.03 (1 lekcja, termin realizacji: 25.03.2020)
Dziś powtórki z ortografii ciąg dalszy!
- Najpierw robimy próbę z przepływu informacji J - zrób zdjęcie zadaniu, które wykonałeś w zeszycie po moim poniedziałkowym wpisie i prześlij mi jako załącznik na adres: marcolmaryla @gmail.com
Pamiętaj, żeby w każdej wysyłanej wiadomości w okienku „temat” wpisać: j.polski, Twoja klasa, Twoje imię i nazwisko np. j.polski-5b-Jan Kowalski
- Teraz w zeszycie z gramatyki wpisz temat lekcji : Ortograficzna corrida, następnie wejdź na: https://dyktanda.online/app/# , wybierz kl.4-6, regułę „wszystkie” i znajdź dyktando „ Bitwa pod Grunwaldem”, wykonaj je, sprawdź samego siebie i popraw ewentualne błędy.
- Oczekuj mojej odpowiedzi, czy Twój mail został do mnie dostarczony. W tym czasie możesz się wybrać z Michałem Rusinkiem do Nowego Jorku, Teheranu albo do Katmandu…
( oczywiście… nie wychodząc z domu).
Dziś nic nie będę oceniać. Następną wiadomość zamieszczę w czwartek ( będą to 2 lekcje - na czwartek i piątek).
23.03.2020
Dziś powtórka z ortografii!
W zeszycie z gramatyki wpisz nagłówek : Doskonalenie pisowni wyrazów z „rz” i „ż”, następnie wejdź na: https://dyktanda.online/app/# , wybierz kl.4-6, regułę rz/ż i znajdź dyktando „Podróże żyrafy Żanety”, wykonaj je, sprawdź samego siebie i popraw ewentualne błędy. Następnie wybierz po 7 wyrazów z „rz” i „ż” , które są dla Ciebie najtrudniejsze, wpisz je poprawnie do zeszytu w 2 słupkach, kolorem zaznacz w nich „rz” i „ż” i z każdym wyrazem ułóż 1 zdanie ( byłoby miło, gdybyś wymyślił zdania o pozytywnej treściJ).
Następną wiadomość zamieszczę w środę.
Język angielski
27.03 (1 lekcja)
Temat: Arts and festivals - słownictwo.
Zaczniemy sobie dzisiaj nowy rozdział więc otwórzcie proszę podręczniki na stronie 84. Jak widać w tabeli podsumowującej rozdział będziemy w nim spotykać się ze słownictwem związanym z imprezami, festiwalami, rozrywką, teatrem, muzyką, książkami itp. Jeśli chodzi o gramatykę to przed nami przedimki A , AN, THE, tryby warunkowe - zero i jeden, przysłówki, kolejność przymiotników w zdaniu, doczepki pytanie (cokolwiek to jest)* i rzeczowniki złożone. Dialog obejmował będzie zakup biletów na jakąś imprezę.
I w ramach wprowadzenia popatrzcie na pięć biletów zamieszczonych na stronach 84-85. Do każdego biletu mamy krótki opis z lukami, w które należy wstawić słowa z zadania drugiego. A mamy tam:
- take place- mieć miejsce,
- prepare- przygotować,
- win- wygrać,
- use- używać,
- visit- odwiedzać.
Zastanówcie się który wyraz pasuje, do którego opisu. Myślę, że niektóre słowa w opisach mogą sprawić wam trudność. Więc tutaj mała ściąga dla was.
- sculptor- rzeźbiarz,
- life-sized- w rzeczywistym rozmiarze,
- sculpture- rzeźba,
- prizes- nagrody,
- capital city- stolica,
- chefs- szefowie kuchni,
- set- zestaw.
Jeśli nie rozumiecie jeszcze innych wyrazów, to proponuję słownik.
Zadaniem dodatkowym, które można wysłać do mnie na plusa jest odpowiedź na pytanie zadane w przykładzie czwartym- Which festival or event would you most like to visit and why? Czyli który festiwal lub imprezę najbardziej chciałbyś odwiedzić I dlaczego. Możecie wybrać z tych zaprezentowanych na obrazkach. Wypowiedź powinna liczyć około 30 słów. Wysyłamy na adres mailowy nie później niż w poniedziałek do godziny osiemnastej. Osoby, które nie chcą wysłać zadania na plusa, tym razem nie muszą wysyłać niczego.
*doczepki pytaniowe (question tags) to takie nasz „nieprawdaż?” na końcu zdania
Pozdrawiam serdecznie i miłej pracy życzę.
W razie pytań- zapraszam przez Librus, e-mail, grupę lub wiadomości prywatne na komunikatorze.
25.03
Temat: Progress Check 5 - powtórzenie i utrwalenie materiału z modułu 5. (2 lekcje)
Dzień dobry. Witam was serdecznie na dzisiejszej lekcji. Jak widać zajmiemy się powtórzeniem wiadomości z rozdziału piątego. Temat ten przewidziałam do realizacji na 2 h lekcyjnych.
Otwórzcie proszę podręczniki na stronie 82.
Na pierwszej lekcji zajmiemy się zadaniami od jeden do sześć.
W zadaniu pierwszym należy poukładać literki tak aby utworzyć wyrazy związane z ochroną środowiska i pasujące do zdań. W drugiej części zadania należy do problemów ekologicznych dopasować możliwe rozwiązania.
W zadaniu drugim wybieramy wyraz pasujące do kontekstu zdania.
W zadaniu trzecim podpisujemy zwierzęta przedstawione na obrazkach.
Zadanie czwarte to pierwsze z zadań gramatycznych. Aby je właściwie rozwiązać przypomnijcie sobie temat o rzeczownikach policzalnych i niepoliczalnych oraz o tym, które wyrazy oznaczające ilość łączą się z jednymi, a które z drugimi. W zadaniu tym właśnie od rodzaju rzeczownika zależy właściwa odpowiedź.
Zadanie piąte to kolejne zadanie gramatyczne, w którym w luki należy wstawić wyrazy some, any, no, every lub ich złożenia. Złożenia to te słowa, z których pisaliśmy kartkówkę.
I zadanie szóste obejmuje znajomość z czasów przyszłych. W ciągu ostatnich dwóch tygodni dość sporo zadań wrzucałam wam z tego materiału na stronę i tam możecie znaleźć filmy z całą częścią teoretyczną. Możecie też skorzystać z naszej kartki albo grammar reference z tyłu książki.
Zadania ósme, dziewiąte i dziesiąte to już druga część naszej lekcji, czyli spokojnie możecie ją wykonać w piątek.
Pozdrawiam serdecznie i miłej pracy życzę.
W razie pytań- zapraszam przez Librus, e-mail, grupę lub wiadomości prywatne na komunikatorze.
24.03
Poczytajcie sobie trochę informacji o Wielkiej Brytanii na stronie https://www.kids-world-travel-guide.com/uk-facts.html
Nie ma do tego zadań- z nimi ruszamy od jutra :)
W razie pytań- piszemy na grupie, Librusie lub mailu
Pozdrawiam.
Luiza Dworok
A wszystkich chcących zwiedzić Londyn- zapraszam na wirtualną wycieczkę- http://360.visitlondon.com/# lub https://www.youtube.com/watch?v=WFRR0zC70-0
Matematyka
27.03
(2h)Temat: Pole i objętość graniastosłupa - ćwiczenia
Dalej obliczamy objętość i pole powierzchni graniastosłupa. Temat lekcji nie jest wam obcy ponieważ przerabialiśmy te pojęcia na lekcji. Jeśli ktoś potrzebuje przypomnieć sobie w jaki sposób obliczamy pole powierzchni całkowej graniastosłupa i objętość graniastosłupa to odsyłam do podręcznika str. 222-223 oraz 226-228.
Podaję Wam krótkie filmy w których również pokazany jest sposób w jaki oblicza się te wielkości.
https://pistacja.tv/film/mat00524-objetosc-graniastoslupa?playlist=603
Przesyłam zadania do wykonania. Wybieracie sami z całego zestawu 8 zadań, które robicie obowiązkowo na ocenę. Dwa, które wam zostaną możecie zrobić dodatkowo na plusa (dla chętnych). Wszystkie rozwiązania zapisujecie w zeszytach (pamiętajcie o wpisaniu numeru zadania). Treści zadań nie musicie przepisywać.
Bardzo proszę o przesyłanie wszystkich rozwiązań z danej lekcji w jednym emailu. Rozwiązania prześlij do wtorku (31.03, godz. 18:00), na adres: Jako temat wiadomości wpisz swoje imię i nazwisko.
W razie jakichkolwiek pytań lub problemów służę pomocą (Librus , email i grupa). Pozdrawiam.
Zad.1 Pokój Tosi ma kształt prostopadłościanu o objętości 36 m3 . Podłoga w pokoju ma kształt prostokąta o wymiarach 4 m × 3 m. Ile wynosi wysokość pokoju? Zapisz obliczenia i sformułuj odpowiedź
Zad.2 Podstawa graniastosłupa ma powierzchnię wynoszącą 20 cm2 , a wysokość ma 8 cm długości. Jaka jest objętość tego graniastosłupa? Zapisz rozwiązanie.
Zad.3 Budka stanowiska strzelniczego myśliwych ma kształt prostopadłościanu o wymiarach 1,5 m × 1,6 m × 2 m. Jakie pole powierzchni całkowitej ma prostopadłościan o wymiarach takich jak wymiary tej budki?
Zad.4 Ile litrów wody potrzeba, aby napełnić naczynie w kształcie prostopadłościanu o wymiarach 3 dm × 2 dm × 4 dm? Zapisz obliczenia i sformułuj odpowiedź
Zad.5 Tomek zbudował jeden sześcian z 8 sześciennych klocków o krawędzi 2 cm. Ile jest równa objętość zbudowanego sześcianu? Zapisz obliczenia i sformułuj odpowiedź.
Zad.6 Kucharka ugotowała 4,8 l kompotu. Ile porcji o objętości 0,15 dm3 może wydać kucharka, wykorzystując cały przygotowany kompot? Zapisz obliczenia i sformułuj odpowiedź
Zad.7 Podstawą graniastosłupa jest prostokąt o wymiarach 5 cm × 4 cm, a wysokość ma 8 cm długości. Jaka jest objętość tego graniastosłupa? Zapisz rozwiązanie.
Zad.8 Staś kupił książkę dla mamy i zapakował ją do prostopadłościennego pudełka o wymiarach 20,5 cm × 10 cm × 2,5 cm. Oblicz pole powierzchni prostopadłościanu o wymiarach takich jak wymiary pudełka. Zapisz rozwiązanie.
Zad.9 Jeden z modeli telewizora Hermes ma kształt prostopadłościanu o wymiarach 690 mm × 490 mm × 380 mm. Ile co najmniej cm2 tektury potrzeba na wykonanie modelu prostopadłościanu o wymiarach takich jak wymiary telewizora Hermes? Zapisz rozwiązanie i sformułuj odpowiedź.
Zad.10 Porównaj wyrażenia. Wpisz w każdą lukę odpowiedni znak: >, < lub>
1000 l ____ 0,1 m3
10 dm3 ____ 10 l
50 cm3 ____ 500 ml
Pozdrawiam!
25.03
(2h)Temat : Objętość graniastosłupa.
Z podręcznika ze strony 226 - 228 oraz z notatek w zeszycie przypomnijcie sobie w jaki sposób oblicza się objętość prostopadłościanu, sześcianu i graniastosłupa.
W ramach przypomnienia tych wiadomości proszę obejrzeć film ze strony:
https://pistacja.tv/film/
Następnie w zeszytach rozwiążcie zadania, które wysłałam w formie zdjęcia.
Dla chętnych ( na +) do rozwiązania w zeszycie jest super zagadka ze str 230 (podręcznik)
Zadania wykonane do zeszytu należy sfotografować i odesłać do mnie na e-maila nie później niż w czwartek do godz. 18.00
W razie pytań służę pomocą przez: Librus, email oraz można pisać na grupie.
Biologia
25.03
Analiza przystosowań ryb lub płazów do życia w swoim środowisku.
Plakaty, które robiliście sfotografujcie i prześlijcie mi do końca tygodnia, a w zeszycie zanotujcie, dlaczego ten gatunek wybraliście.
Już otrzymuję Wasze prace co mnie bardzo cieszy. To co chciałam, abyście zanotowali w zeszytach - dlaczego wybraliście właśnie ten gatunek?
Gdy będziecie wysyłać mi plakat to również do mnie też napiszcie dlaczego wybraliście właśnie ten gatunek.
Geografia
23.03
Temat w zeszycie: Przemysł i usługi we Francji.
/1h/Przeczytajcie uważnie tekst z podręcznika od strony 106 do 113. Odpowiedzcie w zeszycie według punktów na zagadnienia: Najważniejsze dane o Francji: stolica, liczba ludności, duże wyspy należące do Francji, obszary należące do Francji poza Europą, najważniejsze krainy geograficzne z mapy. Czym zajmuje się przemysł? Jakie są najważniejsze działy przemysłu? Podaj przykłady produktów wytwarzanych przez poszczególne działy. Podaj jakie czynniki wpłynęły na rozwój przemysłu we Francji. Podaj przykłady nowoczesnych przemysłów we Francji. Co to są technopolie? Jakie jest znaczenie nowoczesnych usług dla gospodarki państwa? Podaj przykłady najlepiej rozwiniętych usług we Francji. Dla chętnych: możecie zrobić krzyżówkę o Francji z ciekawym hasłem. To jest zadanie na ten tydzień. W przyszłym tygodniu poproszę o przesłanie zadań / zdjęcia/.
Pozdrawiam. Renata Ucher
Historia
25.03
Temat: Powstanie Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.
Przeczytaj uważnie temat z podręcznika. Przepisz do zeszytu punkt 1,2,3,4, str. 147 ( TO JUŻ WIEM). Następnie wypisz w punktach do zeszytu przyczyny konfliktu pomiędzy Wielką Brytanią a jej koloniami w Ameryce. Wyjaśnij, w jaki sposób Kazimierz Pułaski i Tadeusz Kościuszko przyczynili się do uzyskania niepodległości przez Stany Zjednoczone.
Te zadania będą oceniane. Proszę o przesłanie zdjęć tych zadań do 01.04 na adres
Uczniowie którym nie oceniłam jeszcze powtórzenia z rozdziału III - proszę przesłać zdjęcia tych zadań do piątku.
Zachęcam do kontaktu.
Zadania dla chętnych na ocenę - Zapoznaj się z tekstem z podręcznika na str. 148 - 149 „ Tajemnice sprzed wieków” . Rozwiąż krzyżówkę do zeszytu i wyślij zdjęcie. Będzie dodatkowa ocena.
- Nazwa miasta, do którego w 1773 roku wpłynęły trzy statki należące do Kompanii Wschodnioindyjskiej.
- W 1773 roku rewolucjoniści amerykańscy wyrzucili do morza 342 skrzynie, w których była...
- Nazwa plemienia Indian, za których przebrali się spiskowcy.
- Kościół w Bostonie, gdzie w 1773 roku spotkali się bostońscy patrioci, został przekształcony w...
- Miasto, w którym padły pierwsze strzały w wojnie o niepodległość Stanów Zjednoczonych.
- W tym amerykańskim mieście odbył się Pierwszy Kongres Kontynentalny.
- Zbrojny spisek, przewrót.
- Imię i nazwisko polityka, który przestrzegał brytyjskich parlamentarzystów przed używaniem siły w koloniach.
- Amerykańska ma biało-czerwone pasy.
- … Wschodnioindyjska - brytyjska organizacja handlowa, do której należały statki Beaver, Dartmouth i Eleanor.
- Akcja polegająca na niekupowaniu angielskich towarów, inaczej bojkot.
Informatyka
Muzyka
Plastyka
26.03.2020
Temat: Malarstwo- zimowy pejzaż. (2 godziny)
Forma i sposób sprawdzenia zadań: e-mail
Witajcie! Dziś tematem naszej lekcji jest MALARSTWO-ZIMOWY PEJZAŻ. Uczniowie malują zimowy pejzaż farbami na kartce o formacie A4. Cała płaszczyzna kartki ma być pokryta farbą! Zdjęcie proszę podpisać i wysyłać na adres mailowy
Termin do 08.04.2020
Malarstwo- w malarstwie najważniejsza jest barwa- obraz powstaje przez namalowanie plam barwnych na płaszczyźnie. Obrazy malarskie mogą przedstawiać różne tematy, najważniejsze z nich to pejzaż, martwa natura, auto-portret, portret, portret zbiorowy, malarstwo rodzajowe, religijne, historyczne, mitologiczne.
Pejzaż ukazuje krajobraz: przyrodę (lasy, łąki, góry, morze) lub architekturę (domy, miasta).
Regionalizm
23.03.2020
Otwórz stronę: https://gryfnie.com/, a na niej: po ślonsku i przeczytaj:
Piykno bojka ô krainie, kaj znodli wōngel, następnie do zeszytu wypisz z tego tekstu 5 śląskich słów i wytłumacz je.
Następną wiadomość zamieszczę za tydzień.
Religia
27.03. (4l.)
Temat: Grób Pański - myśleli, że to już koniec.
Czym jest dla mnie Wielki Piątek? Uzupełnij tekst wyrazami z ramki, przepisz go do zeszytu.
Wielki Piątek jest dla chrześcijanina dniem ………………………….., ponieważ umarł………………………. . Jest on również dniem ………………………., bo przygotowuje nas na ……………………………………. . Krzyża i zmartwychwstania (śmierci i życia) nie można od siebie ……………………………….. . Liturgia patrzy na ………………………… w perspektywie zwycięstwa. Jest on drzewem życia. Na krzyżu właśnie Chrystus zwyciężył ………………….., dokonała się „śmierć śmierci”.
żałoby*Jezus Chrystus*nadziei*zmartwychwstanie*oddzielić*krzyż*śmierć* |
Proszę o nadesłanie prac do końca przyszłego tygodnia na adres: mdurczok27@gmail.com
Zachęcam was do udziału w czwartek we Mszy szkolnej i bezpośrednio po niej w Drodze Krzyżowej drogą on-line. www.skrzyszowparafia.pl.
Technika
25.03
Liczba jednostek lekcyjnych: 1
Forma i sposób sprawdzenia zadań: e-mail
Temat: Wydzieranka wiosenna
Uczniowie wykonują wydzierankę o tematyce wiosennej i zdjęcie wysyłają na adres mailowy
krzysztofszew@gmail.com
WDŻ
W-F
DZIEWCZYNY
25.03-31.03
- Przygotowanie do próby gibkości i szybkości ISF Zuchory Podaje link do rozgrzewki z dużym zakresem ćwiczeń rozciągających https://www.youtube.com/watch?v=vq_4SghsXUg
Dodatkowo: Bieg w miejscu 4x20 sek. z przerwą 30 sek.
- Przygotowanie do próby skoku w dal i próby siły mm.brzucha ISF Zuchory Wykonujemy przeskoki jednonóż i obunóż nad niskimi przeszkodami
- Uczeń wykonuje kolejno 20 przeskoków z nogi na nogę w bok.
- 20 przeskoków w przód i w tył
- 10 przeskoków przód i tył jedną nogą i 10 przeskoków drugą nogą.
Dla odpoczynku może wykonać jedno ćwiczenie rozciągające w siadzie.
- 20 przeskoków obunóż bokiem
- 20 przeskoków obunóż przód tył
- Na koniec wykonuje skok w dal z miejsca 3x i mierzy swoją stopą.
Próbę skoczności najlepiej wykonać na boso bez skarpetek lub w butach które się nie ślizgają.
Uczeń skacze obunóż w przód, a następnie odwraca się i mierzy odległość własną stopą.
Wynik sprawdza w tabeli i zapisuje do dziennika.
3.Przygotowanie do testu m. brzucha
- Na początku wykonujemy 3 serie po 20 sek. nożyc poziomych z przerwą 1-2min.
- W kolejnej przerwie między odrabianiem lekcji można przy ścianie wykonać
- 3 serie prostych brzuszków do 30 powtórzeń także z przerwą 1-2 min.
- Na koniec wykonuje próbę prawidłową z testu Zuchory.
- Wykonuje próby sprawnościowe zgodne z ISF Zuchory : próba gibkości, próba szybkości, próba m. brzucha oraz próba skok w dal z miejsca,wytrzymałości i siły RR i zapisuje je w Dzienniku aktywności .
Przez 3 lekcje będziemy przygotowywać się do wykonania kolejnych prób testu sprawności.
Na 4 lekcji wykonamy wszystkie próby wpisując swoje wyniki w tabeli , wystawiając ocenę ,zgodnie z tabelą. W miarę możliwości można wysłać do nauczyciela gotową tabelę na e-mail .( Gdy ktoś ma problem może wysłać zdjęcie na messegera.
Na dole strony znajdziecie pdf z tym testem.
Pozdrawiam życząc zdrowia i wytrwałości.
Zadania na kolejny tydzień 23.03-24.03
Dziewczyny każda ćwiczy na miarę swoich możliwości i posiadanych umiejętności.
Nie zapominamy na początku o rozgrzewce.
https://www.youtube.com/watch?v=SGuKDNvBo_U
https://www.youtube.com/watch?v=DP07hsaQiUM
Pamiętajmy o ćwiczeniach rozciągających na zakończenie.
Pamiętajcie aby odejść od komputera , telefonu i zrobić coś dla zdrowia - ruszajcie się !
CHŁOPCY
25.03-31.03
Przygotowanie do próby gibkości i szybkości ISF Zuchory Podaje link do rozgrzewki z dużym zakresem ćwiczeń rozciągających https://www.youtube.com/watch?v=vq_4SghsXUg
Dodatkowo: Bieg w miejscu 4x20 sek. z przerwą 30 sek.
- Przygotowanie do próby skoku w dal i próby siły mm.brzucha ISF Zuchory Wykonujemy przeskoki jednonóż i obunóż nad niskimi przeszkodami
- Uczeń wykonuje kolejno 20 przeskoków z nogi na nogę w bok.
- 20 przeskoków w przód i w tył
- 10 przeskoków przód i tył jedną nogą i 10 przeskoków drugą nogą.
Dla odpoczynku może wykonać jedno ćwiczenie rozciągające w siadzie.
- 20 przeskoków obunóż bokiem
- 20 przeskoków obunóż przód tył
- Na koniec wykonuje skok w dal z miejsca 3x i mierzy swoją stopą.
Próbę skoczności najlepiej wykonać na boso bez skarpetek lub w butach które się nie ślizgają.
Uczeń skacze obunóż w przód, a następnie odwraca się i mierzy odległość własną stopą.
Wynik sprawdza w tabeli i zapisuje do dziennika.
3.Przygotowanie do testu m. brzucha
- Na początku wykonujemy 3 serie po 20 sek. nożyc poziomych z przerwą 1-2min.
- W kolejnej przerwie między odrabianiem lekcji można przy ścianie wykonać
- 3 serie prostych brzuszków do 30 powtórzeń także z przerwą 1-2 min.
- Na koniec wykonuje próbę prawidłową z testu Zuchory.
- Wykonuje próby sprawnościowe zgodne z ISF Zuchory : próba gibkości, próba szybkości, próba m. brzucha oraz próba skok w dal z miejsca,wytrzymałości i siły RR i zapisuje je w Dzienniku aktywności .
Przez 3 lekcje będziemy przygotowywać się do wykonania kolejnych prób testu sprawności.
Na 4 lekcji wykonamy wszystkie próby wpisując swoje wyniki w tabeli , wystawiając ocenę ,zgodnie z tabelą. W miarę możliwości można wysłać do nauczyciela gotową tabelę na e-mail leszek.oshin@interia.pl
Na dole strony znajdziecie pdf z tym testem.
Pozdrawiam życząc zdrowia i wytrwałości.
Zadania na kolejny tydzień 23.03-24.03
Każdy ćwiczy na miarę swoich możliwości i posiadanych umiejętności.
Nie zapominamy na początku o rozgrzewce.
https://www.youtube.com/watch?v=SGuKDNvBo_U
https://www.youtube.com/watch?v=DP07hsaQiUM
Pamiętajmy o ćwiczeniach rozciągających na zakończenie.
Pamiętajcie aby odejść od komputera , telefonu i zrobić coś dla zdrowia - ruszajcie się !
Format | Nazwa pliku | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|
Indeks sprawności fizycznej K Zuchory.pdf | 111.73KB | pobierz Plik: Indeks sprawności fizycznej K Zuchory.pdf |