Tekst łatwy do czytania - easy to read (ETR)

Szkoła Podstawowa im. Powstańców Śląskich w Skrzyszowie
Szkoła Podstawowa im. Powstańców Śląskich w Skrzyszowie znajduje się przy ulicy 1 Maja 177 w Skrzyszowie.
To jest budynek szkoły, w której uczą się dzieci i młodzież ze Skrzyszowa.


Do budynku można wejść z lewej lub z prawej strony. To główne wejście do szkoły.

Obok schodów znajduje się pochylnia, z której skorzystać mogą osoby niepełnosprawne.
To jest wejście do budynku B. W tej części szkoły uczą się uczniowie klas I-III.

Do szkoły można wejść również od strony dziedzińca wewnętrznego.

Po wejściu do szkoły
Po wejściu do budynku A po lewej stronie na parterze znajduje się sekretariat.
Sekretariat to miejsce, w którym możesz załatwić wszystkie sprawy.
Sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.

Kto jest dyrektorem szkoły?
Dyrektorem szkoły jest Joanna Bonarek.
Pomagają jej w pracy Zastępca Dyrektora, Sekretarz, Sekretarka oraz wielu pracowników.
Zajęcia z uczniami prowadzą nauczyciele.
Jak załatwić sprawę w szkole ?
Jest kilka sposobów w jakie osoby z niepełnosprawnościami mogą załatwić sprawę w placówce:
1. napisanie pisma i wysłanie go na adres Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Skrzyszowie,
2. zaniesienie pisma do sekretariatu Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Skrzyszowie,
3. napisanie wiadomości i wysłanie jej na adres e-mail: ,
4. zadzwonienie pod numer: 32 4726370.
Osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z pracownikami z pomocą tłumacza języka migowego. Trzeba jednak wcześniej umówić się na spotkanie.
Niewidomi i osoby mające problemy z widzeniem także otrzymają pomoc w placówce. Pracownicy pomogą załatwić daną sprawę. Należy ich wcześniej poinformować o problemie z widzeniem.
Do placówki można też przyjść z psem przewodnikiem, który pomaga osobie przy poruszaniu się.
